Frank Sinatra is dead

2010.07.21. 22:55

Ma eléggé demoralizált voltam... hogy miért... azért mert egy senkinek érzem magam.

Úgy érzem megint nevetségessé tettek, és lényegében egyre jobban affelé hajlik ez a dolog hogy előbb utóbb komoly beszélgetés lesz erről... egy nagyon komoly döntéssel.

Nem bírom már, elfáradtam... belefáradtam hogy küzdjek, hogy kérjek, hogy bizonyítsak... mert ezeket már egy hónapja folyamatosan teszem és úgy érzem érzelmileg egy csőd leszek hamarosan. Mint akinek kitépték a szívét... bandukolok magányosan... de szeretem Őt, nincs mese... Nem tudok tőle elszakadni, mert szeretem ezt az angyalt... De ez az egész fáj és nem tudom rá a megoldást... Hiányoznak a régi barátok, akikkel lehetne beszélnem... kibeszélni a sok szart, ami a fejemben kavarog.

A srácnak biztos jó most... de egyelőre nem mutatom meg neki ezt az oldalt... sajnos ő is az orrom alá dörgölte az ő blogját, vagyis megtaláltam... de a lényeg hogy szörnyen haragszom hogy ilyet képes valaki tenni... képes kibeszélni a hátam mögött... nevetségesen érzem magam... és fogom is... nem tudom mit tegyek... írnék neki hogy haggyon már minket végre békén... de mit érne?

Számára egy senki vagyok... neki csak a nagy szerelme számít... de persze sok lánnyal beszél még, sok lelki társa van még... de mindegy... a lényeg hogy azt az embert szereti állítólag a legjobban, aki az én párom... egy lány, aki a világ legfontosabb kincse nekem... de tedd csak tönkre az amúgyis szar életemet barátom... itt a tőr, vedd és szúrj... ne csak szúrkálódj... ölj meg végre... vagy menj el...

az előző cikkekben elfelejtettem belinkelni ezt a csodás dalt... ami a blogomnak a címe is

 


 

 

a másik pedig már tényleg ide vág... egy jó kis alter ballada egy mauritius-i bandától

 

Szerző: timorneverforgets

1 komment

Címkék:

A bejegyzés trackback címe:

https://boysdontcry.blog.hu/api/trackback/id/tr532167465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

timorneverforgets 2010.07.21. 23:04:56

kétszínűnek tűnök... de fáj ez az egész, és visszavágok... nem leszek hülyeidióta... nem fog mégegyszer senkisem azzá tenni...
süti beállítások módosítása