Nem fogok sírni...

2010.07.21. 00:00

Nem is az a bajom hogy le kéne írnom hogy érzek, hanem hogy nem tudom mit írjak... Düh, féltékenység, szomorúság... valami ilyesmi kavarog bennem...

  • Fáj minden...
  • Fáj, hogy elmentél
  • Fáj, hogy szeretsz és közben még is van valaki más... aki pár szóval minden meg akar változtatni... pedig ő még nem látott úgy mint én... én már mindenhogy láttalak, és szeretlek mindenhogy... és ez sosem múlik el... még ilyen sok minden után sem... nem tudok elszakadni, nem akarok elszakadni
  • Fáj, hogy ilyen gerinctelen módon kellett valakinek bekavarni az életünkbe... hogy elhitesse hogy ő jobb mint én... mert nem jobb, nem...
     

Nem tehetsz tönkre egy kapcsolatot... nincs olyan hogy a szerelem legyőzi ezt az akadályt is... nem... te túlfutottál... és fájdalmat okoztál... hogy kérjelek hogy adj békét nekünk? hogy értsd meg hogy ez így nem jó... mert szeretem Őt, nekem csak ő van... ő az életem, ő kell nekem ha szomorú vagyok, ha boldog vagyok, ha nem sikerült a vizsgám, vagy ha sikerült a vizsgám... ha fáj ha nem lehet velem, ha közel van hozzám... Ő az életem... nincs más, csak Ő... ha elveszed az életem... te boldog leszel?

Talán az leszel... talán Ő is az lesz... és talán így volt megírva... és akkor majd egy részem meghal... egy nagy részem... és akkor többé nem kell félnetek... de ez nem így lesz... te is tudod...

Nem fogom elengedni, nem tehetem, és képtelen is vagyok... lehet hogy én csak ennyi vagyok de azt mind neki adtam, szemtől-szemben... nem mondanék le róla minden pénzért evilágon... mert sok mindent elvesztettem, Őt nem veszthetem... mert utána nekem nem lesz semmit... csak az űr...

Nem fogok sírni... megígértem... még is most folyik a könnyem... mert ez az egész úgy fáj mint még soha semmi... mond hát... mi ez ha nem szerelem?...

A bejegyzés trackback címe:

https://boysdontcry.blog.hu/api/trackback/id/tr212164945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása